lördag 30 januari 2016

Försmak av våren..


Idag längtade jag verkligen efter våren. . Vi var ute och sågade lite i björken
och passade samtidigt på att rensa och täcka i rabatten. Det var storm, blåste bra inatt  så nu är det helt snöfritt igen. Det är som vi fått höst igen... Denna år får vi minnas att vi hade två höstar ..

Jag skulle undvika kläddes butiker denna månad, men igår efter jobbet så var det något som bara styrde bilen mot butiken fast hjärnan sa hemåt  och så hamnade jag på rea och köpte en klänning som jag aldrig trodde att jag skulle köpa...och  så kom jag på att det var fortfarande januari  he he.. så februari ska bli en sådan ej shopping månad ska ju spara till sawgras mil. Ska gå på gymmet och träna  medans jag väntar på min andra hälft, så nu jäklas finns det ingen ursäkt.

 Men som sagt köpte nu denna klänning, tänkte ha på mig den nästa fredag, jag kanske kommer känna mig obekväm men jag ska våga mig ur denna tryghetszonen.. faller lätt tillbaka till det bekväma och tar på mig den svarta..  ja denna är ju svart men det glittrar mycket guld om den.






1 kommentar:

  1. wow så snygg klänning... vart har du köpt den...?? den kommer att vara klockren på dig...

    SvaraRadera