fredag 12 februari 2016

Jobb, mat och sova..

Så har en vecka åter passerat, dagarna bara går och går måndag till fredag är det jobb, mat och sova så man orkar upp till nästa jobbdag.. fredag kommer och här sitter man och försöker summera veckan som gått??? 

Idag återvände vintern igen.. regnet som kom igår blev till snö idag, just nu faller det lappvantar där ute.. trodde verkligen att det var över för denna gång. Men det är ju trots allt bara februari och allt kan hända när det gäller vädret.


Det har ju varit väldigt segt för mig att ta mig till träningen men plötsligt händer det.. var en sväng till gymmet i torsdags.. tog ett pass 30 min på löpband (bara promenad) för att sedan göra några styrkeövningar i 30 min... måste verkligen få upp denna träning igen, ska ju gå vårruset  den 17 maj och kommer att vara på resande fot och det blir ju ingen träning där inte.. vi kommer att vara hemma just veckan innan.

Ja ska jag summera veckans krämpor så har jag faktiskt inte mycket att berätta, mår toppen och glad och pigg. Hoppas att kommande vecka går i samma anda.


2 kommentarer:

  1. Joda, vi skal "trimme" i ferien, i allfall svømme, svømme, svømme - og gå morgen- og/eller kveldsturer :-)Vi skal nok få rørt på oss i Outlets også :-)
    B-E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska vi, inte blir det något sittande inte :)

      Radera