torsdag 24 september 2015

Vad har framtiden för planer..

Är helt slut nu efter att ha rensat nere i källaren efter jobbet.  Det är konstigt hur mycket man samlar  på sig  Inte trodde jag det skulle vara så här mycket som det faktiskt var. Men nu har det blivit en rejäl utrensning iaf.    Har lite  mattor som behöver tvättas men dem tar jag  allt eftersom. . Har märkt det att när man rensar ut på ett ställe som nu i källaren  ja då rensar man lite ur i sig själv också hur konstigt det än låter . .  Men så skönt det är när man lastat allt i bilen och kört det till tippen. Vi nästan sjunger i bilen av glädje när vi lastat av allt.

Har också i dag reflekterat över att  jag är sketa fullt bokat hela november.. endast första helgen in i nov är jag hemma sen är det  resor hit och dit framtill andra helgen i december och idag fick jag förfrågan om fisketur på lördag (men fick tacka nej för är ju bort bokat i helg) och om  det årliga jul pysslet..  och nu när jag sitter här under skrivandets stund så kommer tanken … undra just vad framtiden har för planer för mig/oss för man vet inte från dag till nästa vad morgondagen för med sig…. man är  lite nyfiken tänk om man kunde flyga in i framtiden och se vad som komma ska, men men så enkelt är det ju inte.  Men jag njuter av varje dag jag får vara frisk och kan jobba och umgås med familj och vänner.   Det bästa med denna vecka är …..att jag igår bokade  biljetter till Norrland  (det kommer bara plötsligt och  jag måste upp) så om en månad får jag träffa dessa två älsklingar som jag saknar och har i tankarna nästan varje dag..  Snart är dem så stora att dem inte har tid till gamla mig.. och så klart dem andra i familjen. Har ju också en båttur att se framemot innan jag far upp.

20141109_142829

 

Ja jag kommer inte på så mycket mer att skriva om  idag,  nu blir det titta lite på tv innan sängen kallar.  Så jag önskar er en härlig torsdagskväll och en trevlig kommande helg.

IMG_39791824512733

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar