fredag 25 september 2015

Nu faller skymningen…

Fredag kväll och nu faller skymningen, så tyst det är hemma. Tv:en står på men inget ljud.. så lugnt och fridfullt. Blir en lång kväll att vänta på att älsklingen ringer och ber mig komma och hämta..  Annars en helt okej dag, varit riktigt varmt och solen har varit framme.. Var också en tur till Arboga och till ÖB, och slank in i det nya butiken som öppnats i den tidigare sko gigantens lokaler. Klädesmärket som såldes där var CC Capri Collection. Har någon gång beställt från denna webbsida,  roligt att den nu finns i Arboga och man kan vara in och titta och klämma på plagget..  får nu hoppas att hon får in mer av deras produkter.. 
Väl hemma fick jag snabb visit av en tidigare arbetskollega så här på kvällskvisten,  jag  blev då lite sen med min middag (Sushi) som så klart bestod av kokt ris… men usch ett sånt sötbehov jag fick, det triggade verkligen  upp mitt sött sug.. det har varit lugn på den fronten  har undvikit sött i snart två veckor men ikväll kom chokladen fram och åtta rutor slank ner utan att blinka… 


2015-09-25 17.57.57
Så gott men så förrädiskt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar