fredag 28 augusti 2015

Yeah here we go again

22e5c47eac01f858a05055a7a325a656[4]
Måste bara lägga ut denna ordspråk och tanken slog mig att
den är så sant så sant, att upptäcka andra delar av världen
ger så fina minnen som man bär med sig livet ut.
Man kan tycka att det är dyrt men om man verkligen vill
så sparar man in på så mycket. 
nu är vi åter i ett spara läge …..och det såg ju bra ut..
tills vi upptäckte att avgassystemet pajat helt  på Cabben och
sommardäcken är slut på Volvon.. så nu får båda bilarna sig en
omgång..  och sen fortsätter vi mot vårt mål.

2015-02-07 12.31.28

Korallstranden på   Mexikanskagolfen 2016  
   here we go again.

Men får inte glömma det andra målet ..
måste bli bikini fit, vill denna gång vara lite smäckrare och inte känna sig som en rund säl som guppar i vågorna .. har nu några månader på mig  att ge mig själv en chans att komma i bättre form.
 
image_2013-09-13_233107

Rosor jag fick när jag fyllde år för några år sen… 

3 kommentarer:

  1. Härligt att du skriver igen. Och det här med bikinifit är ett jädrans tragglande, men man får slå näven i bordet och ge sej fan på det. Just do it..... you can do it....
    Jag håller på dig skriv gärna och fråga. Jag går ju på LCHF nu och det verkar funka läser mcyket recept av 56 kilo och tänker till själv NO SUGAR.... mår så mycket bättre pigg och glad och inte ätmonster....love it

    SvaraRadera
  2. Härligt att du skriver igen. Och det här med bikinifit är ett jädrans tragglande, men man får slå näven i bordet och ge sej fan på det. Just do it..... you can do it....
    Jag håller på dig skriv gärna och fråga. Jag går ju på LCHF nu och det verkar funka läser mcyket recept av 56 kilo och tänker till själv NO SUGAR.... mår så mycket bättre pigg och glad och inte ätmonster....love it

    SvaraRadera
  3. He he ja jag försöker vara mer aktiv här igen ;)

    SvaraRadera