lördag 7 mars 2015

Jag har en ängel i mitt rum …

20150213_150313

Min man han är en ängel i mitt liv,  han har i flera dagar försökt få min gamla dator att fungera.. för som sagt vi fick igång den … men efter några dagar så flippade den ut igen och så i går gav den upp. Så idag efter att han,  ängeln min  pysslat lite ute i trädgården så hoppade vi i bilen och hämtade en ny.. men denna gång tog jag den billigaste och enklaste modell som fans.. det har nog ingenting med priset att göra.. för en enkel användare som mig räcker denna.. för inte ens en dyrare dator höll mer än två år..

Slit och släng produkt har det blivit av dessa med. Och ingenting får man via vanliga drulleförsäkringen heller.. avskrevs med 50% efter 24 månader om man inte hade en försäkring som hete hemförsäkring stor..på Folksam… SÅ lärde man sig att läsa det finstilta i alla kort och försäkringar man har.. då vet man det till nästa gång. Men trots det ha en trevlig fortsättning på helgen…

dagarna går fort nu inte många dagar kvar till sol och bad…

1 kommentar:

  1. Hoppas du fortsätter skriva på din blogg..... det är kul att läsa

    SvaraRadera